Trzymaj się!

Najczęściej spotykane formy event marketingu:

imprezy firmowe związane z wręczaniem nagród, imprezy integracyjne, koncerty masowe, koncerty kameralne (lub zamknięte), happeningi (z elementami zabawy, konkursami), spotkania konferencyjne i szkoleniowe.
Korzyści, które daje event marketing:
  • wzrost sprzedaży związany np. z miejscem eventu lub z regionem
  • nowoczesna promocji produktu/marki
  • rozpoznawalność marki
  • lojalność klientów
  • pozyskiwanie nowych klientów

Event marketing - multimedialnie

  • konstrukcja sceniczna - zgodna z założoną scenografią lub wymaganiami brandu. Organizowanie imprez z wykorzystaniem konstrukcji scenicznej najczęściej oznacza montaż podestów scenicznych oraz aluminiowej konstrukcji scenicznej, na której zainstalowany jest inny sprzęt multimedialny (ekrany bezszwowe, plazmy, nagłośnienie, oświetlenie).
  • światło - buduje emocje. Podczas obsługi eventu światło pozwala kierować uwagę uczestnika na najważniejsze elementy (produkt lub osobę). Wykorzystanie światła służy budowaniu atmosfery podczas organizowanej imprezy. Kolor światła najczęściej związany jest z kolorami brandu. Obsługa imprez z wykorzystaniem oświetlenia wymaga użycia ruchomych głów, listew LED, lamp PAR.
  • nagłośnienie - zasada brzmi: ważna jest słyszalność nie głośność. Używamy wyłącznie sprzętu renomowanych marek (Sennheiser, Shure, JBL). Dysponujemy tradycyjnym nagłośnieniem konferencyjnym w postaci głośników i mikrofonów bezprzewodowych wpinanych w klapę, nausznych), jak również systemami nagłośnieniowymi (dla 80 osób) oraz nagłośnieniowym sprzętem instrumentalnym.
  • projekcja - bądź widoczny, używaj odpowiedniego sprzętu. Dbamy o to, aby prezentowany materiał był wyświetlany na odpowiednim sprzęcie multimedialnym. Organizowanie imprez w plenerze wymaga użycia ekranów diodowych, obsługa imprez w salach konferencyjnych wymaga użycia ekranów bezszwowych lub ekranów projekcyjnych i projektorów (min. 12.000ANSI). Innymi nośnikami projekcji mogą być ekrany wodne lub parowe.

Przykłady imprez o charakterze event marketing:

Imprezy w centrach handlowych:

  • zawody w odwiedzaniu sklepów, wyszukiwaniu produktów i robieniu zakupów
  • zabawy interaktywne, podczas których uczestnicy są fotografowani, zdjęcia wysyłane są mailem

Imprezy plenerowe:

  • zabawy interaktywne z wykorzystaniem technologii kinect, kursy tańca i śpiewu
  • wykorzystanie kamer oraz green box, efekt akcji np. skok ze spadochronu widoczny na ekranach diodowych

Imprezy podczas targów i wystaw:

  • automatyczne zapisywanie danych każdej osoby odwiedzającej stoisko
  • uruchomienie na ekranach dotykowych elektronicznych katalogów, które po wpisaniu adresu email są automatycznie wysyłane do odwiedzającego

Jeśli interesuje Cię event marketing lub masz pytania w kwestii imprez z wykorzystaniem event marketing ?

Skontaktuj się z nami Visau Strzała
Infolinia: +48 22 243-08-68
Telefon: +48 795 525 795