Najczęściej spotykane formy event marketingu:
imprezy firmowe związane z wręczaniem nagród, imprezy integracyjne, koncerty masowe, koncerty kameralne (lub zamknięte), happeningi (z elementami zabawy, konkursami), spotkania konferencyjne i szkoleniowe.
Event marketing - multimedialnie
- konstrukcja sceniczna - zgodna z założoną scenografią lub wymaganiami brandu. Organizowanie imprez z wykorzystaniem konstrukcji scenicznej najczęściej oznacza montaż podestów scenicznych oraz aluminiowej konstrukcji scenicznej, na której zainstalowany jest inny sprzęt multimedialny (ekrany bezszwowe, plazmy, nagłośnienie, oświetlenie).
- światło - buduje emocje. Podczas obsługi eventu światło pozwala kierować uwagę uczestnika na najważniejsze elementy (produkt lub osobę). Wykorzystanie światła służy budowaniu atmosfery podczas organizowanej imprezy. Kolor światła najczęściej związany jest z kolorami brandu. Obsługa imprez z wykorzystaniem oświetlenia wymaga użycia ruchomych głów, listew LED, lamp PAR.
- nagłośnienie - zasada brzmi: ważna jest słyszalność nie głośność. Używamy wyłącznie sprzętu renomowanych marek (Sennheiser, Shure, JBL). Dysponujemy tradycyjnym nagłośnieniem konferencyjnym w postaci głośników i mikrofonów bezprzewodowych wpinanych w klapę, nausznych), jak również systemami nagłośnieniowymi (dla 80 osób) oraz nagłośnieniowym sprzętem instrumentalnym.
- projekcja - bądź widoczny, używaj odpowiedniego sprzętu. Dbamy o to, aby prezentowany materiał był wyświetlany na odpowiednim sprzęcie multimedialnym. Organizowanie imprez w plenerze wymaga użycia ekranów diodowych, obsługa imprez w salach konferencyjnych wymaga użycia ekranów bezszwowych lub ekranów projekcyjnych i projektorów (min. 12.000ANSI). Innymi nośnikami projekcji mogą być ekrany wodne lub parowe.
Przykłady imprez o charakterze event marketing:
Imprezy w centrach handlowych:
- zawody w odwiedzaniu sklepów, wyszukiwaniu produktów i robieniu zakupów
- zabawy interaktywne, podczas których uczestnicy są fotografowani, zdjęcia wysyłane są mailem
Imprezy plenerowe:
- zabawy interaktywne z wykorzystaniem technologii kinect, kursy tańca i śpiewu
- wykorzystanie kamer oraz green box, efekt akcji np. skok ze spadochronu widoczny na ekranach diodowych
Imprezy podczas targów i wystaw:
- automatyczne zapisywanie danych każdej osoby odwiedzającej stoisko
- uruchomienie na ekranach dotykowych elektronicznych katalogów, które po wpisaniu adresu email są automatycznie wysyłane do odwiedzającego
Zobacz także
Jeśli interesuje Cię event marketing lub masz pytania w kwestii imprez z wykorzystaniem event marketing ?
Skontaktuj się z nami