Ekrany diodowe - obowiązkowo.
Podwieszane. Wyginane. Ruchome. Płaskie. Wykorzystanie ekranów diodowych na stoiskach targowych to absolutna podstawa.Konstrukcje sceniczne. Wyciągarki.
Zaczynamy jak jeszcze nikogo nie ma. To wtedy pojawiamy się na hali. Instalujemy punkty, zapinamy wyciągarki, zbijamy konstrukcję sceniczną i .... jedziemy do góry.Oświetlenie.
To nie tylko lampy zainstalowane nad stoiskiem, ale też jego sekcje i prezentowane przedmioty. Tak, te elementy muszą być oświetlone. Odpowiednio oświetlone.Jeszcze dosyć na gorąco, bo cały wczorajszy wieczór i dziś dostawałam mnóstwo gratulacji za wspaniałe trzy dni konferencji. To także zasługa Waszego zespołu! Tego jak profesjonalnie podchodzicie do tematu i jak niezawodni jesteście w każdej sytuacji! Zatem cytując klasyka.... bo jak nie Wy to kto? :-) Dzięki jeszcze raz dla wszystkich, którzy dorzucili swoją cegiełkę do tej realizacji :-) Kawał dobrej roboty :-)
Zapewniamy multimedia na stoiskach targowych:
w całej Polsce, na terenie całej Europy, współpracujemy z organizatorami targów w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku i Krakowie.
Masz ułamek sekundy na to, aby zainteresować odwiedzającego swoim produktem. Wykorzystaj multimedia na stoisku targowym, a liczba odwiedzających wzrośnie.
Ekrany diodowe na stoiskach targowych:
Na stoiskach targowych możemy użyć ekranów diodowych P2,P3 lub P4 w odpowiedniej odległości od oglądających. Ekran diodowy - led wall, z uwagi na swoją wielkość i jasność wymaga dystansu przy oglądaniu. Bardzo drobne diody, mocno świecące przy oglądaniu z bliska mogą powodować dyskomfort u odbiorcy, dlatego oglądanie obrazu na ekranach diodowych wskazane jest z odległości min. 3m.
- ekrany diodowe zabudowane, tworzące napis
- ekrany diodowe, jako podłoga
- ekrany diodowe podwieszane
Ekrany LED/LCD na stoiskach targowych:
- ekrany LCD zamocowane na ścianach stoiska targowego
- ekrany LED zamocowane we wnękach (+oświetlenie)
- ekrany LED 60" jako front recepcji
Efekty świetlne (oświetlenie) na stoiskach targowych
Multimedialna obsługa stoisk targowych to również promowanie produktów np. na statywach czy standach typu qube. Do tego celu możemy użyć oświetlenia. Reflektorów do zmieniającego się bardzo powoli oświetlenia przestrzeni bezpośrednio otaczającej produkt. Jeśli odpowiednio zagospodarujemy przestrzeń i delikatnie podkreślimy atrakcyjność produktu barwnym oświetleniem wpłynie to pozytywnie na odbiór i przyciągnie uwagę odwiedzających.
Dodatkowym efektownym elementem multimedialnego stoiska targowego może być projekcja GOBO z nazwą produktów czy logiem firmy na ścianie wewnętrznej stoiska. Użycie dodatkowych efektów daje ciekawe wizualizacje oparte na logotypie klienta.
Zobacz także
Jeśli jesteś zainteresowany obsługą imprez na targach i wystawach lub masz pytania w kwestii obsługi multimedialnej targów i wystaw...
Skontaktuj się z nami